КО-МАРКЕТИНГ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫХ И КОММЕРЧЕСКИХ БРЕНДОВ

Аннотация

В статье представлено исследование ко-маркетинга как инструмента территориально-коммерческого брендинга. Бизнес-среда рассматривается как потребитель, целевая аудитория и драйвер территориального брендинга. Особенность авторского подхода состоит в том, что акцент сделан на изучение форм взаимодействия территориального и бизнес-брендинга. Представлены элементы территориально-коммерческого ко-маркетинга на различных этапах территориального брендинга.

CO-MARKETING OF TERRITORIAL AND COMMERCIAL BRANDS

UDK: 659.1
page. 41-45
Alexandra M. Ponomareva, Maxim A. Ponomarev

Abstract

The article represents a study of co-marketing as a tool for territorial-commercial branding. The business environment is considered to be a consumer, target audience, and a driver for territorial branding. The peculiarity of the author's approach is that the emphasis is on the study of forms of interaction between territorial and business branding. The elements of territorial-commercial co-marketing at various stages of territorial branding are presented.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##