ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПОТЕНЦИАЛА СФЕРЫ ОБРАЗОВАНИЯ В УСИЛЕНИИ ВЛАСТНОЙ РЕЦЕПЦИИ МАЛОГО И СРЕДНЕГО БИЗНЕСА

Аннотация

В статье проведен многофакторный анализ состояния малого бизнеса, его
взаимодействия с властью. В целях соблюдения истинности суждений использованы данные
социологических исследований в Ростовской области. В результате выявлен ряд факторов,
влияющих на взаимоотношения политико-административной элиты и малого бизнеса,
особенно в системе образования.

EDUCATION AS FACTOR OF FORMATION OF INTERESTS STRUCTURE AND SOCIO-POLITICAL RECEPTION OF BUSINESS (SMALL AND MEDIUM) FROM THE AUTHORITY

UDK: 323
page. 260-264
Lobova Larisa Aleksandrovna, Kuts Anna Nikolaevna

Abstract

In the article analyzed the small business condition, its interaction with the authorities. In order to comply
with truth judgments used the data of sociological research in Rostov region. As a result, we identified a
number of factors, influencing on the relationship between the political and administrative elite and small
businesses, the education system is given a special place.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##