Методика междисциплинарного исследования проблем экономики и маркетинга одиночества

Аннотация

В статье представлено описание методики междисциплинарного исследования экономики одиночества на основе совмещения вторичных и первичных исследований и набора различных исследовательских методов. Целью исследования является описание экономики одиночества и экономического одиночества человека и разработка принципов и методов маркетинга одиночества как управленческого инструмента государства, бизнеса и гражданского общества в рамках экономики одиночества.

Methodology for interdisciplinary research into the problems of economics and marketing of loneliness

UDK: 659.1+334
page. 33-37
Alexandra M. Ponomareva, Maxim A. Ponomarev

Abstract

The article represents a description of the methodology for interdisciplinary research into the eco-nomics of loneliness based on a combination of secondary and primary research and a set of various research methods. The purpose of the study is to describe the economy of loneliness and economic loneliness of a person and to develop principles and methods of marketing loneliness as a management tool of the state, business and civil society within the framework of the economy of loneliness.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##